niedziela, 14 sierpnia 2016

Zakupy z www.deezee.pl


Hej,
Po krótkiej przerwie wracam do Was. Zakupy zrobione już jakiś czas temu, ale dopiero teraz znalazłam chwilkę żeby się nimi pochwalić. Kupując je nie tylko trafiłam na obniżkę sezonową, ale także na dodatkowe -20%. :) Przyznam się, że te trzy pary butków kosztowały mnie 101 zł, więc aż grzech było nie zamawiać.


Zdążyłam założyć jedynie sandałki w ostrym różu i pomimo całodniowych zakupów i biegania po mieście nie miałam ani jednego odcisku. Tworzywo z jakiego je wykonano zasługuje na duży +. Z miłą chęcią dokupiłabym je jeszcze w jakimś neutralnym kolorze.

Do tych trzech par dołączyły również buty robocze i z tego samego powodu będę pisać żadziej. Wyjechałam do pracy za granicę, a tutaj nie wszędzie mam dostęp do internetu... Także trzymajcie kciuki.

Buziaczki !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz