poniedziałek, 25 lipca 2016

Początek


Cześć,
Mam na imię Patrycja. Jedną z moich pasji jest fotografowanie i poznawanie nowych zakątków świata. Gdyby nie ograniczenia w budżecie cały czas podróżowałabym boso przez świat, choć patrząc na ilość par butów... No cóż byłoby to nie możliwe. Ale o moim małym uzależnieniu innym razem.

Pewnie spytacie skąd chęć założenia bloga? Wydaje mi się, że to moje małe marzenie z dzieciństwa, które wracało do mnie jak bumerang, ale zawsze brakowało mi odwagi, czasu lub po prostu zapału do pracy nad moimi pomysłami. Chyba każdy z nas przekłada swoje postanowienia i pracę na jutro. Powiem Wam szczerze, że słowa
                                                     "Zrób dzisiaj co masz zrobić jutro" 
tchnęły coś we mnie i oto pojawiają się tego pierwsze ślady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz